Pinterest

2014. június 22., vasárnap

Parfüm az üvegben



Íme a táborban készült üvegfestékkel befestett parfümös üvegek csoportja. Sajnos kicsit későn jöttem rá, hogy le kellett volna fotózzam őket, miután aranykontúrral kidíszítették a gyerekek, de késő bánat. Szerintem így is szép. Ami nagyon vicces volt, hogy nem csak a lányok készítettek lelkesen parfümöt, hanem a fiúk is!!! És szó sem volt arról, hogy odaadják az anyukájuknak! Sőt, megkérdezték hogyan kell használni:-)
(9-14 éves gyerekekről van szó)

Megmutattam, hogy a csuklójuk belsejére(ahol a pulzust mérik), és a fülük mögé kell kenni belőle, mert ott van két nagy ütőér. Ez egy olajos parfüm, tehát csak kenni lehet. És esküszöm, hogy ha helyben nem is, de otthon ki is próbálták! Hacsak valamelyik macsó apuka meg nem tiltotta nekik. Bezzeg ők kölnivizet használnak minden borotválkozás után!!!! Na ennyit arról, hogy a parfümöt csak nők használják.

A papírparóka készítést feladtam, mert nagyon bonyolultnak tűnt papírcsíkokból készíteni. Krepp papír lett volna az igazi, de mire erre rájöttem, elindult a tábor. Helyette tupíroztam a lányok haját, és Marie - Antoinette típusú hajat fésültem nekik, több kevesebb sikerrel.





Ezt a képet pedig most találtam a neten, aukcióra bocsájtottak egy Marie - Antoinettenek tulajdonított papucsot.


Marie-Antoinette papucsa



A szegedi papucs biztos, hogy valahonnan innen ered.

Azért ezt a videót is érdemes megnézni. Egy magyar lány meséli el franciául, hogyan készít papírparókát.

Paper wig - Perruque en papier - Peluca de papel

2 megjegyzés:

Boris Estebitan írta...

Estupendo blog amiga, saludos desde El Blog de Boris Estebitan.

csevi írta...

Juj nekem a Meridás szerkó tetötöl talpig bejönne.